Lost Then Found.

"Happiness is not having what you want,

it's wanting what you have."

-

Jag mår fortfarande lite sådär men ändå bra, vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Jag är fortfarande förvirrad, men det känns ändå som om allting är på plats. Jag håller på att bli galen på mig själv, det är dags att börja blicka framåt nu men jag oroar mig, alldeles för mycket. Jag borde lita på det folk säger till mig och även lita på de jag har runt mig. Men jag står vid ett vägskäl, frågan är bara vilken väg? Och det är något jag måste klura ut själv. Tankarna bara snurrar runt, och kroppen värker på grund utav feber så nu säger jag godnatt och så hörs vi imorgon. Har ju även en del tänkande att göra. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0