Party All The Time.

Dagen igår började väldigt stressigt men efter jobbet förade vi lite hos Becka sedan Frimis. Var härligt att alla tjejer var samlade och att alla äntligen är 18! Så kvällen var inget annat än grym. Det var även en kille som försökte ragga upp mig men kan inte säga kille utan mer man/gubbe jänmfört med mig eftersom han var 36 år!! Vad fan gör han ute en fredag när det bara är ungdomar? Och ge sig på någon som inte ens fyllt 19 än? Nej, det funkar inte.. Vidrigt enligt mig. Jobbet idag var det värsta på länge, huvudvärk, halsont och febern är på väg tillbaka. Så ikväll är det bara soffmys med mig själv som gäller eftersom Kevin är borta :(
-

"Friendship is just a word, but my girls give it a meaning."

Hamnade även med i Frimis videon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0