Useless.

When people hurt over and over again just think of them as sandpaper, they may rub and scratch you painfully but you end up smooth and polished, while they end up useless.

-

Jag satt här innan och hade ett perfekt inlägg i huvudet sedan åt jag någon jordnöt och det var kört, fick en liten allergiskreaktion och fick panik så det där blogg inlägget som fanns i mitt huvud är som bort blåst. Kanske som allt annat där inne också, men får försöka göra det bästa av situationen. Sitter och lyssnar på Alexandra Burk - The silence och funderar lite över livet och att jag inte borde ätit de där nötterna. Har letat som en galning efter de sista avsnitten på säsong 8 av One tree hill men de verkar inte finnas att ladda ner, vilket suger med tanke på imorgon. Har redan planerat min dag och jag ska inte ens resa mig ur sängen då, febern har lite smått kommit tillbaka och det är inte bra för i helgen är det party & jobb som gäller. Men nu ska jag kolla på How I met your mother sedan sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0