Champagne Showers.

Sitter på golvet i mitt rum och försöker ladda upp lite för imorgon. Och nej jag sitter inte på golvet för jag inte har några möbler utan därför att där min soffa brukar stå står som sagt en stor gran just nu, eller ja den har ju gjort det hela julen. Och sitta i sängen men datorn är inge bra, men det visste ni säkert redan. Har fortfarande bara underkläder och morgonrock på mig, ingen idé att byta om nu liksom. Lyssnar på Champagne showers med LMFAO och försöker komma på outfit till imorgon. Palijett-klänning eller en t-shirt som är svart/silvrig i spets, det är frågan.. (självklart byxor till det!!) Använder helst inte klänning men kanske ska anstränga mig imorgon? Får nog helt enkelt sova på saken, klänning betyder ju faktiskt strumpbyxor vilket är = frysa sönder. Så inte värt det egentligen.
-
Tänkte försöka visa en bild på min nya hårfärg som inte alls vart som på förpackningen, men blir det någonsin det? Och förövrigt en väldigt dålig bild, men är mer åt det bruna hållet nu än det ljusa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0