Baby I'm A Fool.

Sitter och pratar med Josefine på msn och så tyckte hon att jag ska blogga mer och så kom vi in och prata om när jag skulle städa ett hotellrum på praktiken på First så hände en olycka.. Ni vet sånt där babypuvler man har på babyrumpor? Det stod sånt på handfatet som jag skulle flytta på för att städa av där och när jag tog tag i flaskan (som inte hade något lock) sa det bara POFF! och det var babypuvler över mig, och heela badrummet! Då skrek jag på Josse att hon skulle skynda sig och hämta dammsugarn, menar fatta om gästen kom tillbaka och såg det där?! Herregud alltså haha... Men menar olyckor händer right?
-
Ni kan ju bara tänka er hur det såg ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0