He's The Best Thing Thats Ever Been Mine.

Åt pizza och pepsi till frukost alldeles nyss, helt okej en lördag haha. Kevin har redan åkt för han skulle på barnkalas så nu sitter jag här för mig själv och funderar på om jag kanske ska göra mig iordning. Kvällen igår var jätte mysig, låg och myste i soffan, lagade mat, kolla film och så fick han till och med fotmassage snäll som jag är hehe. Ikväll kanske det blir att åka till honom, men det märker vi senare först måste jag göra något åt mitt hår eftersom jag hade duschat innan vi la oss igår vilket betyder jag somna med blött hår! Ser ut som ett troll nu!
-
sådär såg jag ut igår innan han kom hit, var lite finare i håret där hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0