Let Me Be Your One And Only.

Tänkte börja med ett hejsan för en gångs skull! Dagen idag började med att jag drog mig upp ur sängen och tvingade mig till praktiken trots öroninflamation och febergräns, mycket duktigt måste jag säga men åkte hem vid halv ett... Orkade inte längre, och vet helt ärligt inte om jag orkar gå imorgon vill ju verkligen eftersom det är en jätte bra chans till extra jobb men mår inte bra.. Får se hur jag känner mig imorgonbitti kanske känns mkt bättre, vilket jag hoppas på! Och så tänkte jag bara nämna att det är något med mig och blåa-nagellack, har köpt mitt 5te blåa idag fast den behöver jag ju inte ens kolla hur många andra jag har känns bättre att inte veta haha.
vårens nya färger, och det ljusblåa "sky blue" blev mitt. Vill även ha det rosa men
det får vänta lite hehe menar köpte två nagellack tidigare i veckan också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara färger..skulle vilja de blåa :)

2011-02-05 @ 16:45:56
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0