The Stars They Said No But The Moon Whispered Yes.

Jag drömde inatt att det var sommar och varmt, så varmt att man kunde gå i shorts och linne.. Och att folk stod ute i trädgårdarna och grillade sen vaknade jag utav alarmet och såg ut: 2dm snö och -13.. Skulle helst ha stannat kvar i den där drömmen men var bara att gå upp och duscha för att sedan gå till sjukgymnasten. Kan väl inte säga att det gick direkt bra där, fått massa övningar att göra och hoppas på att det ska bli bättre så jag slipper ha ont. Senare blir det att åka till Kevin annars har jag ingen koll på någonting känns det som.
-

Kommentarer
Postat av: Anna Hillgren

Tack så mycket för kommentaren :)

Jättefin blogg, verkligen!

2011-02-23 @ 01:17:07
URL: http://annahillgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0