Before You My Life Was Like A Moonless Night.

I can't take the staring, the sympathy
and I don't like the questions "How do you feel?"
"How's it going in school?"
and "Do you wanna talk about it?"
Jag vet att jag har sagt det förut och jag kommer säga det igen men mitt liv skulle inte vara detsamma utan dig, och jag kan inte tänka mig hur det skulle vara utan dig. Du gör mina dagar så mycket bättre och lättare även om du inte tror det, och vet inte om du någonsin kommer förstå hur mycket du egentligen betyder för mig.

När vi träffades förändrades verkligen allting, och jag är så otroligt tacksam för att du kom in i mitt liv efter allting som hade varit innan. Du har verkligen visat kärlek som jag inte ens trodde fanns eller trodde på överhuvudtaget. Och vet inte om jag någonsin kommer kunna tacka dig för det men jag vill verkligen att du ska veta att Jag älskar dig så otroligt mycket och att jag aldrig vill förlora dig. Du är min finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0