Who Did You Think I Was?

Sitter här lite små irriterad och funderar över min garderob och tänker att "jag har ingenting att ha på mig" fast det är ju såklart inte sant.. Finns massor 4 hela garderober men inget som duger känns det som! Sen är jag irriterad på över att jag ska till sjukgymnasten kl11 imorgon bokade ju den tiden för jag tänkte åh va skönt då slipper jag skolan, fast ne så var det sportlov som jag hade glömt bort när jag bokade den tiden. Lite små irriterad på det mesta nu faktiskt, listan skulle kunna bli väldigt lång men nu ska vi inte vara negativa! Jag ska krypa ner i sängen och kolla Sex and the City i hopp om att kunna somna eftersom jag måste upp vid nio imorgon så med det här säger jag God Natt och sov gott!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0