Åh underbara dag!

Igår var som sagt min födelsedag och den var helt fantastisk! Fick körkortspaket med teori, böker, lektion och allt det där. Fick även lite nytto-grejer tills jag flyttar hemifrån, pengar, en coctailbok av mig bror och så hade jag fått en parfym av min älskling innan. Hade det jätte mysigt igår! På kvällen låg jag och kevin i sängen och gosade, perfekta avslutet på födelsedagen. Jag är fan 18 år nu, det är heeelt galet kan inte fatta det!!
-
Idag skulle vi egentligen gå på krogen men har krånglat med massa grejer så ska åka in till örebro till Kevin och vara med han och grabbarna istället. Tror det blir bra ändå, har inte direkt det där suget efter krogen heller men klart man ska gå! Men nästa vecka smäller det! Är flera saker som händer då hihi, kommer berätta när jag gjort det och såklart kanske bjuda på en bild. Imorgon kommer mina favorit tjejer hit, åhhh va roligt det ska bli!!
PUSSSS


fick jätte mkt fina grattis kommentarer, tack så mkt igen!!

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Taack :) Får se vad jag hittar på att förändra, om jag nu ska göra det, haha :)

2011-01-21 @ 14:14:50
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0