Äntliiiigen.

Äntligen är febern helt borta! Hade knappt ingen feber igår kväll men nu
är den helt borta och det är otroligt skönt. Dock är hostan inte lika rolig,
och det sjukaste är att jag har träningsvärk i magen pga. att jag hostat så mkt ?!
Hur stört är inte det liksom? Men nu när jag är uppe på benen ska jag kolla efter
något att ha på mig till imorgon. Och när vi ändå pratar elr jag pratar om magar
kan jag meddela att jag gått ner 1,5 kilo genom att vara sjuk. Inte illa?
Och imorn kväll får jag äntligen träffa min älskling!! Saknat honom så fruktansvärt
mycket och stannar nog där ända till söndag. Men nu ska jag fräscha till mig och lite så, talk to you laaater.
-

bjuder på en bild gör jag också

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh tack snygging! :D visste inte ens att du hade en blogg, så nu ska det allt bli kul att följa den här! (:

2011-01-06 @ 19:16:14
URL: http://amandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0