Dag 15 – Mina drömmar

Ni tycker säkert jag är helt dum i skallen om jag säger jag typ inte har några drömmar elr hur? Fast det har jag ju sån tur är men inga direkta pang-drömmar men here we go.  Det finns vissa drömmar jag inte ens tänker berätta för dom kan aldrig bli verklighet. Men en dröm jag haft sen jag varit liten är att åka till Syd-Afrika fråga mig inte varför.. det är bara något jag vill se. Hoppa fallskärm är också något som alltid suttit i huvudet mest för att bevisa att jag skulle våga om jag fick chansen och så skulle det vara en riktigt häftig upplevelse.
-
Men det finns ju olika typer av drömmar, menar min framtidsdröm är att jobba på något stort fint hotell utomlands och lämna Sverige helst direkt efter studenten. Och den drömmen kan jag göra verklig om jag bara kämpar med skolan nu för då nästa vår kanske jag får praktik i Spanien i 3 månader och de som varit där och skött sig har blivit erbjudna jobb så jag ska kämpa som fan! Ska göra allt jag kan även om det kommer va jobbigt att lämna allt här hemma så kommer det att vara värt det, ska lägga ner allt på det här.
-
En annan dröm är att min farfar skulle få bli helt frisk och få tillbaka sina ben efter amputationen men jag vet att det är omöjligt och en till omöjlig sak är att min mormor skulle få komma tillbaka till livet men menar såna drömmar är kanske lite väl?
-
Den absolut sista drömmen är: dröm-kroppen, stört jag vet att ha en sån dröm men menar jag är kort, har inga långa snygga ben och har kort överkropp och breda höfter.. Jag kan aldrig någonsin få typ "modell kropp" hur mycket jag än kämpar och försöker men jag ska faktiskt göra det bästa utav situationen och ta tag i allt det här och komma så nära den drömmen jag kan även om det är en lång väg att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0