Dag 17 – Kärlek

På listan som punkt nummer 17 står det bara kärlek och så har ganska mycket att välja på att skriva om men jag väljer att skriva om min pojkvän Kevin. Ni kanske tycker det här blir tjatigt elr tråkigt men erat val att läsa, ingen som tvingar er.
-
Vart ska jag börja? Vi har varit tsm i 7 fantastiska månader, och det har i stort sätt bara varit bra stunder ett/två bråk som egentligen inte ens var bråk så det har varit riktigt bra mellan oss och framför allt är bra. Han är en helt otrolig människa och jag kan ärligt talat säga att jag vet inte vad jag skulle göra utan honom, och det är sant jag kan inte tänka mig att vara utan honom. Han ställer upp och finns där, visar att han bryr sig när jag behöver det och framför allt när jag har en riktigt dålig dag och helst bara vill sjunka genom jorden så får han mig att tänka på annat, liksom rensar huvudet åt mig på något sätt.
-
Han har hjälpt mig oerhört mycket redan från början av förhållandet, för när vi träffades var jag på botten och genom honom har jag orkat kämpa mig upp och började må riktigt bra igen. Jag kan inte förklara hur tacksam jag är över det, utan honom skulle jag inte stå där jag står idag. Jag har aldrig tidigare känt så här för någon men kan bara säga att det är en helt underbar känsla och det gör mig glad.
-
Att få vara med honom är det bästa som hänt mig, och jag vill verkligen att han ska förstå hur mycket jag verkligen älskar honom. Jag älskar allting med honom, hur han retas och kittlas på morgonen när jag egentligen är as trött och bara vill ligga i sängen, att han visar framför alla kompisar att han vill vara med mig och veta att vad som än händer kan jag alltid åka till honom för jag alltid är välkommen där. Han får mig att känna mig trygg och speciell, och veta att han bara är min det är obeskrivligt.
-
Jag älskar honom överallt annat det kan ingenting ändra på, han är den finaste människan jag vet och kan inte tänka mig en enda dag utan honom. Kan fortsätta att skriva hur mycket som helst men tänkte faktiskt avsluta det nu.
Han är min kärlek och kommer alltid vara. ♥



Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Finaste Kevin, håll hårt i honom! Och han ska hålla hårt i dig, annars får han spö!

2011-01-10 @ 20:12:47
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Precis, man ska inte ta för givet att något kommer hålla för alltid, lika bra att bara leva i nuet och göra så gott man kan :) Hoppas på er iaf!

2011-01-10 @ 21:21:39
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0