Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Min favoritfödelsedag skulle jag gärna vilja säga den här som kommer nu nästa vecka. Alltså min 18-års dag, kan inte riktigt fatta att jag redan fyller 18 och börjar bli vuxen menar allting går så himla fort. Här i veckan ska jag fylla i papper om Visa-kort, har bokat tatuerings tid och får sköta allting på egen hand, det känns otroligt bra men ändå lite läskigt jag menar jag är inte ett barn längre (haha) ni förstår vad jag menar va? Dock är det lite tråkigt att fylla så här tidigt eftersom inga andra av mina tjejkompisar hunnit fyllt, men har ju andra också men ändå. Men slut pratat om det, nästa torsdag den 20nde fyller jag 18, heeelt sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0