Dag 22 – Det här upprör mig

Nu upprör det mesta mig men det är för allt är lite sådär av ingen anledning alls! Men grejer jag blir upprörd utav är nog tex. när man sett ett as snyggt klädesplag men har inte pengar just då kommer tillbaka dagen efter och det är slut i storleken man ska ha!! Ååhh sånt gör mig galen. En annan sak är när man står och väntar på bussen, och den åker bara förbi?! Hallå jag menar vafan man skulle ju med bussen! Gud nu när jag sitter och tänker kommer jag på mycket som upprör mig haha, som igår laddade ner en film (jag vet olagligt, sorry!) stod att det var svensk text på den men när jag sätter på filmen är det finsk text! Och jag kan inte finska.... Ne det där får faktiskt ta och räcka tkr jag! Är så snäll att jag ger er lite uppdatering fast jag egentligen inte orkar hihi
-

får bli en söt bild på kissemissen och ena vovven! :*

Kommentarer
Postat av: juggen

fail på det där med film(Y)

2011-01-19 @ 01:31:04
Postat av: amanda johansson

hahaha käften jusuf!!

2011-01-19 @ 17:51:48
URL: http://meetyouhalfway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0