Dag 26 – Mina rädslor

Något jag är otroligt rädd för är spindlar, helt seriöst det finns verkligen ingenting äckligare. Gråter när jag ser en och springer för livet, kan inte förklara men de är så otroligt vidriga och jag är fruktansvärt rädd för dem. Menar på Harry Potter filmen när den stora spindeln kommer spolar jag förbi det... Jag är knäpp haha..
-
Jag är även rädd för att vakna en morgon gå upp för trappen och se hela min familj mördad och bara ligga där vet inte vad jag skulle göra då.. Sedan är jag även rädd att få cancer eftersom det ligger i släkten, skräckfilmer är inte heller min grej eftersom jag är så lättskrämd och blir rädd för minsta lilla..
-
Och efter nyår är jag såklart rädd för att åka bil på motorvägen.. Det sitter kvar i huvudet och kommer nog tyvärr göra det ett tag, och minsta lilla sladd bilen får så får jag en liten hjärtattack.. Har många rädslor men de här är några av de värsta iallafalll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0