Min finaste.

Kvällen igår med min finaste, maja, linus, serbest, robert och pelle var jätte trevlig! Vi spelade poker, öl-spelet (vart lite för mycket kanske haha) och nintendo wii. Har ingen aning riktigt när vi kom hem inatt men kanske runt 2-3 eftersom vi gick! Vart väckt kl ett idag av att min mamma ringde och sedan låg vi i sängen och kollade film och bara gosade tills min bror kom och hämtade mig i hans nya bil! Den var jätte fin! Nu har hela familjen lagat mat tillsammans och ätit chokladpudding till efterrätt så jag är super mätt! Blir att lega och dega i soffan hela kvällen, kanske kör lite just dance senare när jag orkar röra på mig igen. Men pusss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0