Påminn mig att aldrig fira nyår igen...

... för det slutar bara illa. typ så här:
och nej vi blev inte tagna av polisen vi var påväg in till Örebro för
tolvslaget men bilen slirade på motorvägen och voltade av..
brandkåren, polisen, och ambulanser kom. Så på tolvslaget satt
jag, josse & josse i brandbilen och kollade på allting var okej.
vilket det dock självklart inte var.. Sedan gick vi åka polisbil till
stationen där alla kom och mötte upp oss och var glada över att vi överlevde.
Inga stora skador direkt, ont i benen och nacken bara eftersom jag satt fram och drog rätt ner i vindrutan när jag knäppte av mig bältet. Och tidigare när bilen voltade blev allting bara svart, man vaknade upp och hängde upp och ner.. men nu skiter jag i bloggen har sovit 3 timmar inatt så ska gå och gråta lite till och försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0