You Are The Light In The End Of The Tunnel.

Idag har varit en bra dag, skolan funkade som den skulle och på den extra rasten vi fick gick vi upp på stan och jag köpte mina efterlängtade Converse! köpte sista 38an det måste varit ödet haha.. Sedan efter skolan åkte jag hem till min älskling, trotts att vi varit med varandra hela helgen. Hade hur mysigt och roligt som helst, busade jätte mycket hihi, gud vad jag älskar honom ni fattar inte!! Kom hem vid halv nio men ska lägga mig i sängen och kolla The Princess and the Frog nu och försöka somna för har så fruktansvärt ont i magen! :( Usch inte roligt alltså:(
-
Och idag strejkade jag vintern, så körde på converse & skinjacka!
och så mina nya älsklingar!! fast de får vänta ett tag tills allt slask är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0