Probably The Best Guys In The World.

Kvällen igår var toppen! Dock lite för onyktert pga. vissa orsaker men det gick bra ändå, kom väl hem runt två om jag inte minns helt fel. Morgonen idag var inte lika rolig, för det första var jag bakis och det är aldrig roligt och sedan så hade jag inte fått av min ringen jag hade på mig på fredag kvällen så gick och la mig med den och det var nog det sämsta jag gjort. Vaknade utav att fingret bultade och var dubbelt så stort, jag försökte dra av den, Kevin försökte, testa med tvål, olja, kallvatten men inget funkade. Så slutade med att jag fick åka till akuten eftersom fingret fick ingen cirkulation. Krävdes två läkare, två sköterskor, bedövningsspruta, våld, och väldigt mycket tårar, men nästan en och en halv timme senare var den av! Jag älskar ringar, men fan. Inte nu längre, ska låta det vara ett tag för så ont jag har i lederna till knogarna nu och så blå handen är efter allt så är det inte värt det! Men nu ska jag packa klart sedan sova!
Världens finaste. <3

Fint va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0