.

It's a special thing, saying "I love you" to people you love.

Because you never know when you'll lose them,

or when they'll lose you.

Gårdagen började hos frisören sedan hem till Victor för att vattna blommor & ta in post och på vägen hem hämtade jag ut mitt paket hos posten. Kom hem åt lunch, sedan blev det en spontanare till stan med Elin & Paulina, och mötte Ad & KevinR där. Och slutade med att jag kom hem med lite nya höstkläder (som jag visar någon annan dag) och två nagellack men det var ju inget ovanligt. På kvällen hade jag & Paulina filmmys med popcorn och godis. Vi kollade Bedtime stories & Bolt, och till frukosten imorse kollade vi Edward scissorhands. Har inte gjort så mycket mer idag, förutom städat och gosat med katten. Men nu fiiilm!


Kommentarer
Postat av: Julia

tack för ditt alternativ! dock kommer det inte kunna gå att göra för att han struntar i vad jag säger, det är bara så att han vill träffa den här tjejen, han säger att han får göra vad han vill och att jag får bli hur ledsen jag vill.. Men tack iaf! <3

2011-07-13 @ 01:23:42
URL: http://jjuliachristinejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0