We Will Never Be Apart.

Vet att jag inte direkt varit den vassaste kniven i lådan på sista tiden när det gäller min uppdatering men datorn lockar mig inte nu för tiden. Och det kommer tyvärr inte bli bättre riktigt än heller, ska ju iväg ikväll kommer hem imorgon och då ska jag träffa Paulina och slinga hennes hår sen på söndag ska jag packa det sista innan jag åker till Kevin på eftermiddagen/kvällen. Sedan på måndagmorgon åker han & jag till Norge för att hälsa på hans pappa, och jag har aldrig varit i Norge innan så det ska bli spännande.  Men nu ska jag fixa klart mig, kanske hinner uppdatera imorgon annars lovar jag att skriva igen på söndag!

Bjuder på en bild från midsommar, blir liknande look idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0