Love Letters Of Great Men.

ever thine
ever mine
ever ours
"Ever thine.
Ever mine.
Ever ours." / Ludwig Van Beethoven.
-

Ni vet känslan när man känner att man hittat rätt? Den känslan vaknar jag med varje morgon och den känns extra stark när jag vaknar bredvid honom. Den här fantastiska killen som jag bara kunnat drömma om, han ligger bredvid mig, han är med mig. Det är mer än vad jag någonsin kunnat önska mig. Han är det käraste jag har och någonsin kommer att ha. Och det här är inte bara ord, det är sant, varenda bokstav. Jag kommer aldrig förstå vad jag har gjort för att förtjäna en sådan otrolig kille men jag kan säga er en sak att jag kommer ta vara på varje sekund och älska honom mer för varje dag som går. Det kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0