With The Biggest Smile On.

Jag är så lycklig! Och sorry att jag inte uppdaterade igår kväll men som sagt köpte nya garderober och skruvade ihop dem igår kväll och fixade så var inte klar fören vid kl tio och orkade inte sätta mig här då. Måste säga att allting är verkligen på topp, igår ringde McDonalds och berättade att jag fått anställning där!! Jag har ett jobb! Ni fattar inte hur lättad jag är över det just nu, sedan har det varit helt grymt väder idag och så har jag övningskört och det gick as bra! Och ikväll ska jag mysa med familjen och bara vara helt enkelt så kommer nog inte bli så mycket mer uppdatering idag men imorgon blir det som vanligt igen.
-
Så här blev det med mina nya garderober, myycket bättre och mer plats!
Och gårdagens shopping:
klänningen/tunikan eller vad man ska säga är mkt snyggare IRL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0