Det Finns Ingen Som Dig.

m>Det finns inte tillräckligt med ord för jag ska kunna förklara vad jag känner för dig, nästa måndag, den 6e har det gått ett år. Du har varit min i ett år, och det har varit de bästa dagarna i mitt liv. Du kom från ingenstans och förändrade allting, fick mig att se bortom allting som varit, fick mig att bli lycklig igen och jag kan ärligt säga utan att ljuga att jag inte vill gå en dag utan dig vid min sida. Du är en otroligt fin människa och jag kan inte önska mig något bättre än dig. Jag skulle inte vara någonting om du inte fanns, därför ska jag hålla dig så nära hjärtat jag bara kan, alltid.

En fin bild sedan Halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0