Hej & Välkommen Tillbaka Halsmandel.

Mitt hår är missfärgat men nu ser det ändå bättre ut än förut och för att inte prata om min halsmandel som kommit tillbaka.. Opererade bort dom 22 februari 2010 men tro på fan att de kan växa tillbaka och på min vänstra sida när man kollar i halsen (som jag gjort i spegeln ett bra tag) ser man att det sitter en där, menar trodde dom var borta föralltid?! Ska jag behöva göra om allting nu eller? Orkar inte ens tänka på det, sen har jag suttit i telefonen med försäkringsbolaget angående min skada sen bilolyckan i vintras eftersom jag fortfarande har ont. Den här fredagen kommer bli lång och på toppen av allting jobbar jag 15.30-19.00!
-
Tur att jag har en söt kissemisse iaf som tröstar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0