I'm Free Falling.

Hade ingen lust alls att blogga igår, hade massa annat för mig och så var inte humöret på topp. Det är det faktiskt inte idag heller med tanke på att jag haft lite feber och varit hos läkaren 1,5 timme för en jäkla undersökning.. Att det kan ta så lång tid. Men fick lön idag så det var väl positivt inte för att det är så mycket kvar utav den eftersom jag har betalat klänningen, köpt present till min pojke, köpt lite grejer till mig själv bland annat en kjol som ni kommer få se (någon gång haha) och sen ska jag betala en räkning. Vuxenpoäng till mig för det! Och säger till mig själv varje dag att jag ska ta tag i mitt rum och städa det, men gör jag det? Neej, så nu måste jag verkligen kan inte se ut så här längre!! Hörs senare.
-

Kommentarer
Postat av: Annika

Tycker om när du ler!

Tycker också om hur du uttrycker dig på din blogg!

2011-05-25 @ 21:22:44
Postat av: Therese Strömberg

Så jävla söt är du!

2011-05-28 @ 03:05:59
URL: http://theresestromberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0