It Hurts Really Bad.

Vet inte varför de senaste inläggen krånglat och typ inte synts? Jätte konstigt.. Men har iallafall varit dålig uppdatering här sista dagarna men är för i måndagskväll var jag tvungen att åka in till sjukhuset kom hem på tisdag morgonen, och har varit hemma sedan dess och bara legat i sängen ska berätta varför:
-
Som sagt blev jag ju sjuk på Mallorca åt knappt ingen mat alls de första två/tre dagarna men åt medicin vilket inte alls är bra för magen och det ledde till att jag fick magkatarr (som fortfarande sitter i) och som nu även är påväg att bli magsår. Det kan även bero på att jag äter dåligt (ibland), skolan & jobb = stress (dock inte enligt mig) men enligt läkarna är det inte bra att gå i skolan och även jobba ca 3 dagar i veckan. Det är mycket som spelar in just nu känner jag och jag hoppas ni har förståelse över att jag bara bloggar när jag känner för det och orkar. I helgen ska jag ägna mig åt att göra ingenting och försöka komma på fötter igen. Dock ska jag pröva jobba imorgon hoppas det kommer funka.. Wish me luck.


Får bli en bild på min söta kisse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0