Sittin' On Top Of The World.

Imorse när jag gick upp drog jag bara på mig första bästa kläderna och gick iväg till bussen, pluggade riktigt mycket idag på de två lektionerna jag hade. Sedan blev det tåget hem och svängde även in på maxi för att köpa lite blommar till min fina mamma eftersom det är mors-dag på söndag men är inte hemma då fören på eftermiddagen. Så nu när hon kommer hem står det rosor på bordet och kaffet är fixat, känner mig som en bra dotter. Har precis kommit ut ur duschen ska snart börja fixa mig för kvällens bravader! Först blir det in till stan på förfest sedan beach-party på Frimis, trots att jag inte gillar frimis men vi får se vad kvällen har att erbjuda!
-
Vitarosor till mamsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0