Let Karma Take Over.

Det är inte ofta jag skriver ut djupa saker här längre, det har liksom aldrig varit min starka sida. Jag har nästan aldrig brytt mig om onödiga saker, varför lägga ner tid på saker som inte spelar någon roll? Skitsnack rör mig inte i ryggen och personer som går ifrån mig låter jag gå, det finns ingen anledning att försöka få de stanna. Vid varje sådant tillfälle lär man sig något, växer som person och man lär sig att gå vidare och förlåta. Folk som snackar skit och sprider rykten visar mer om dem än om mig, det visar hur osäkra de är i sig själva så det försöker trycka ner andra. Och min första tanke om dem är att det är patetiskt men sen när man tänker efter är det bara synd om dem, jag menar försöka trycka ner andra så man själv kan må bra? Är det så det ska vara?

-

Jag har lärt mig att skaka av allt, släppa det och gå vidare. Visar du intresse för det kommer det fortsätta, tro mig. Det lättaste att göra är att bara ignorera det och tänka på allt bra istället.  Jag menar jag har en fantastisk familj, as härliga vänner och den finaste pojkvännen man kan ha, så varför haka upp sig på sånt? Jag tycker synd om er som håller på så, det ska ni veta. Och jag undrar hur ni kan sova på nätterna. Det kommer jag alltid undra.

-

Jag har ett liv att vara lycklig över, folk som bryr sig, ett jobb, jag är frisk och något/någon att komma hem till och det finns ingenting och då menar jag ingenting som kan förstöra det. Fokusera på det bra så kommer allting lösa sig tillslut. Och tänk på karma, någon dag kommer det slå tillbaka och den dagen ser jag fram emot. Pusss



En bild sedan när jag fyllde 18år med tjejerna!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha måste bara skratta åt bilden, sticker upp en snopp ur ett glas;) saknar er brudar!!<3

2011-10-12 @ 21:42:00
Postat av: marja

Vad bra och fint skrivet allt stämmer precis bara att skaka av sig såna där människor eller vända dom ryggen till.kram

2011-10-13 @ 09:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0