The Best Thing I Ever Had.

Förlåt för den dåliga uppdateringen men blogg-appen har inte funkat på hela helgen och eftersom jag har varit hos Kevin och i Stockholm har det inte blivit någon uppdatering. Vi kom hem ganska sent igår kväll till mig och köpte med kinamat hem sedan hade vi det bara mys hela kvällen och tog ett bad. Min helg har med andra ord varit underbar. Idag efter Kevin hade åkt så hjälpte jag mamma i trädgården med massa löv & annat, och nu väntar jag på att pappa ska komma hem från London!
Förlåt för den dåliga uppdateringen men blogg-appen har inte funkat på hela helgen och eftersom jag har varit hos Kevin och i Stockholm har det inte blivit någon uppdatering. Vi kom hem ganska sent igår kväll till mig och köpte med kinamat hem sedan hade vi det bara mys hela kvällen och tog ett bad. Min helg har med andra ord varit underbar. Idag efter Kevin hade åkt så hjälpte jag mamma i trädgården med massa löv & annat, och nu väntar jag på att pappa ska komma hem från London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0