Under Löven.

Skolan idag var väl nästan som vanligt förutom att vi gjorde drinkar på bartekniken och fick provsmaka de, det enda jobbiga var väl att sluta klockan fem. Kom hem la mig i soffan och kollade 101 dalmatiner som gick på tv, nu har jag förflyttat mig till sängen under täcket för fryser så grymt mycket och snart börjar Idol. Imorgon är det gymnasiemässa och sedan hem till min finaste. Men nu ska jag fortsätta ligga här under täcket och spela på telefonen tills idol börjar.
-
Jag går i vinterskor på hösten, alltid förberedd för storm
Jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar
Jag har känslor utan uppehåll
Jag har förlorat en tävling men vunnit ett val
Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0