Doftar sommar.

Bloggen är ju som sagt inte min starkaste sida just nu och säger att jag ska bättra mig men blir liksom ingen förändring och förlåt för det. Senaste tiden har varit kanon, fått jobb på Scandic, umgåtts med vänner, Kevin och familjen. Påsken har varit mysig & bra trots nattjobb både långfredagen och påskafton men var inget jag direkt led utav fören nu, är så otroligt seg och trött så ska snart sova. Men blev lite internetshopping först, här i veckan köpte jag Estée Lauders nya sommar parfym Bronze Goddness och är kär i den, och nu har jag klickat hem två produkter från Victorias secret! Har kommit in i någon "doft-period" eller vad man ska kalla det, haha.. Men men sånt går alltid åt!
-
Coconut passion body mist & Pure seduction bodylotion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0