En helt grymt bra helg.

Förlåt tusen gånger om för den dåliga uppdateringen i helgen men har verkligen inte orkat! Bowlingen och festen efter i fredags var kanon, alla är så underbara och gjorde min dag helt grym. I lördags mådde varken jag eller Kevin helt hundra, men fixade lite mat och vilade hos honom tills allting kändes bättre. Åkte då och handla lite gott till kvällen och åkte till mig, tog ett varmt mysigt bad och kollade Ghostbusters 2 och även Blood diamond. Sov riktigt skönt och gick upp runt 12 idag. Låg kvar i sängen och hade det mysigt innan vi var tvugna att gå upp, jag fixade mig lite snabbt sedan skulle Kevin åka hem och jag skulle till min morbror för att fira mig och min kusin som också fyllt. Duktig som jag var körde jag dit i snön och när jag kom hem så beställde jag dem här älsklingarna (bilderna nedan) från www.have2have.se. Hur snygga är de inte?! Men får vänta ett tag med att använda dem eftersom jag ska ha de på studenten!! Lääängtar.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Kul att du är med & tävlar om en suit of sweden :D allt bra?:)

2012-01-22 @ 22:11:53
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0