Har bestämt mig nu.

Nu har jag bestämt mig, jag ska ta tag i det här på allvar nu. Ska sluta med all dricka, allt godis, all onyttig mat, ja alltså allt onyttigt ska bort! Kan få finnas undantag på helger men helst inte. Alkohol ska också minskas, inte för att jag festar överdrivet ofta men iallafall. Jag vill gå ner i vikt för senaste tiden har jag gått upp trots att det inte är fruktansvärt mycket så vill jag fortfarande gå ner. Vill komma i form till studenten & sommaren, och känna mig säker i mig själv. Börja motionera åtminståne någon timme i veckan, ta en promenad på en halv timme eller köra en halv timme på crosstrainern. Det är bättre än ingenting. Och lovar att det här inte ska bli någon träningsblogg eller liknande, utan kanske delar med mig lite av det. Beroende på hur bra det kommer gå, men ska göra allting jag kan.

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Kör hårt och lycka till! :)

2012-01-07 @ 02:15:00
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0