Wonder Woman.

Är snart hela 19 år och livet går så fruktansvärt fort men å andra sidan är det jävligt härligt också på ren svenska. Att bli ett år äldre gör mig nästan ingenting när jag har precis de jag vill ha vid min sida när jag åldras. Har en kille som är mer än vad jag någonsin kunnat önska mig och bara det är fantastiskt. Ser inte jätte mycket fram emot sjävla födelsedagen för 19 är som sagt inget speciellt utan kommer ta det som vilken dag som helst. Finns däremot andra dagar som jag ser fram emot det här året, t.ex. studenten, min & Kevins 2års dag, flytta ihop med Kevin, alltså våran första lägenhet bara det blows my mind. Och så mycket annat. Börjar bli vuxen nu och dags att verkligen visa att jag kan stå på mina egna ben, men självklart med lite hjälp. Tror det här året kan bli det bästa någonsin och det blir vad man gör det till, så det här året är det all in på allt! Ska satsa allting på praktiken nu och verkligen göra nytta de sista 6 månaderna kvar i skolan. Är helt galet att om 6 månader är jag fri från skolan och ska tackla jobbvärlden ännu mer än vad jag gör idag. Nu är jag redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0