Hej!

Tänkte att jag kunde åtmintone börja med ett hej med tanke på att jag inte varit inne här på över en månad och tänker inte heller bortförklara mig. Jag jobbar, umgås med vänner, ska göra min 3dje tatuering på fredag, njuter av att bo hemma det sista eftersom om 10 dagar blir jag Örebroare och sambo. Yepp, that's right, jag flyttar till Örebro. Har med andra ord en del att göra: packning här hemma, ommålning i nya lägenheten & så jobbar jag ca 6 dagar i veckan varje vecka så det här med att vara ledig och hinna med allting kan jag bara drömma om just nu. Är skönt att pengarna rullar in med tanke på allting som måste köpas in, men nu tror jag faktiskt att vi har allting förutom sovrumsgardiner. Har inte ens kommit på vilken färg vi vill ha där inne än så får vänta lite med det. Tänkte mest bara uppdatera här så ni vet att jag lever och mår bra, och att ni inte glömmer bort mig helt.. Ska försöka bättra mig om jag hittat suget efter att börja blogga igen men just nu är det bara lite för stressigt för det och hoppas ni förstår. 
Min finaste och snart även min sambo. Du gör mig sååå lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0