Always and Forever.

Bloggar för första gången på evigheter via datorn, har nästan glömt bort hur man gör. Ligger nerbäddad i sängen och ska sätta på ett 90210 avsnitt och försöka sova. Förkylningen är inte på min sida alls, kände mig bättre igårkväll så då blev det något glas vin till melodifestivalen hemma hos Johan & Danielle med hela gänget. Men idag på eftermiddagen kom det smygandes tillbaka och jag orkar verkligen inte vara sjuk. Vill ha praktik. Men nu vet ni hur allt ligger till och tänkte faktiskt inte skriva så mycket mer än det så, godnatt!
-

Kommentarer
Postat av: Saandriiiee - Kungälvs största blogg

Hej din sockertopp! :)

Nu har jag en tävling där du kan vinna tandbleknings kräm ifrån Brilliantsmile :)

Sjuktkul om du anmäler dig !:) Ha de toppen!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/vinn-tandblekning-ifran-brilliansmilese.html#comment

2012-03-14 @ 20:44:43
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0